Nie ma chyba prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, jedynie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.
Każdy z nas wykorzystuje przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do w zasadzie każdego zakupu albo przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować na przykład kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chciałbym w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej okoliczności są fajnym rozwiązaniem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeśli firma myśli rozsądnie, to prędzej czy później zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety faktycznie dobrze sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to odpowiedni pomysł.
Polecana strona: http://www.intello.pl