Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

Powszechnie mówi się, że pozyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym bardzo dużo prawdy, dlatego powinno się przyjąć odpowiednie strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności kontrahentów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo preferują, kiedy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest co niemiara, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się wyjątkowo w punktach dorabiania kluczy, albo w przypadku firm montujących drzwi lub wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, zatem można mieć ich ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choć ciut droższym rozwiązaniem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdej chwili, bo kubki i szklanki często się tłuką, więc każda dodatkowa sztuka będzie na 100 procent wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są też notesy z logo, przygotowane do budowy notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do tworzenia listy zakupów, istotne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, pamiętajmy o ich do profilu naszej firmy.

Zobacz również: tanie kubki z logo.